Search
TOP
Communicatie | SUPERMINDS
13532
page-template,page-template-full-width,page-template-full-width-php,page,page-id-13532,eltd-core-1.1.1,awake-ver-1.1,eltd-smooth-scroll,eltd-smooth-page-transitions,eltd-mimic-ajax,eltd-grid-1200,eltd-blog-installed,eltd-default-style,eltd-fade-push-text-top,eltd-header-standard,eltd-sticky-header-on-scroll-down-up,eltd-default-mobile-header,eltd-sticky-up-mobile-header,eltd-menu-item-first-level-bg-color,eltd-dropdown-slide-from-left,eltd-light-header,eltd-fullscreen-search eltd-search-fade,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.7,vc_responsive
 

Communicatie

Het draait niet om zenden en ontvangen, maar om begrijpen en verbinden.

Talk the talk, walk the walk

Communicatie gaat over interactie tussen mensen en het laten zien waar je voor staat. Van doelstelling naar middelen naar resultaat. Waarde creëren, dat is waar het om draait. Dit begint bij een goede interne communicatie. Het gaat hierbij om teamspirit, maar hoe bereik je dit? Wij helpen je hierbij door de inzet van bijvoorbeeld een compleet intern motivatietraject, toegespitst op de mensen die het betreft. Zij maken het verschil. Wij laten ze doen inzien door middel van de juiste vraagstukken en inzet van communicatie hoe ze dit samen kunnen bereiken. Maar ook daarbuiten dient je boodschap aan te komen op de juiste plek, op de juiste manier. Middels PR en voorlichting, brengen we mensen met elkaar in verbinding middels de juiste media. We zijn sterk in het oplossen van vraagstukken op het gebied van corporate communicatie en staan met ons team graag voor je klaar.

Case
ACQ

Wanneer drie zusterbedrijven worden samengevoegd tot één begint dit allemaal bij een goede interne communicatie. ATOP, CNSTRCT en QLYX uit Waalwijk vroegen ons hen hierbij te helpen. We ontwikkelden een totaalprogramma, met onder andere een restyling van drie huisstijlen. Deze werden tijdens een kick off event voor het voltallige personeel geïntroduceerd. Vervolgens gingen we aan de slag met een intern communicatietraject waarbij de boodschap was ‘van eiland naar weiland’. Resultaat: de muren tussen drie bedrijven werden letterlijk en figuurlijk afgebroken en maakten plaats voor een saamhorig team met beter gestroomlijnde communicatiewegen.