Search
TOP
Guerilla Marketing | SUPERMINDS
13536
page-template,page-template-full-width,page-template-full-width-php,page,page-id-13536,eltd-core-1.1.1,awake-ver-1.1,eltd-smooth-scroll,eltd-smooth-page-transitions,eltd-mimic-ajax,eltd-grid-1200,eltd-blog-installed,eltd-default-style,eltd-fade-push-text-top,eltd-header-standard,eltd-sticky-header-on-scroll-down-up,eltd-default-mobile-header,eltd-sticky-up-mobile-header,eltd-menu-item-first-level-bg-color,eltd-dropdown-slide-from-left,eltd-light-header,eltd-fullscreen-search eltd-search-fade,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.7,vc_responsive
 

Guerilla Marketing

Mond-tot-mond, wordt mond-tot-media door inzet van een fun-actie!

Stand out of the crowd

Groot resultaat hoeft niet duur te zijn! Met een beperkt budget, grensoverschrijdende bekendheid genereren met je merk of product? Met fun marketing bedenken we ‘out of the box’ stunts die opvallen! Je kent het misschien als guerilla marketing, maar wij zouden SUPERMINDS niet zijn als we ook hier onze eigen doorvertaling aan geven. Deze acties zijn namelijk vooral FUN! Snelle concepten waarbij zowel on- als offline in een korte tijd veel aandacht wordt gegenereerd. Doel hiervan is om viral te gaan met jouw merklancering, rebranding, verhuizing of productintroductie. Mond-tot-mond, wordt mond-tot-media met een enorm bereik door inzet van fun marketing!

Case
Bananafy

De eindeloze stroom aan berichten met negatief nieuws die dagelijks op social media voorbij komt, drukt je met de neus op de feiten en maakt het leven er niet altijd leuker op. Wij dachten: daar gaan we wat aan doen! Laten we een positieve boodschap de wereld in sturen
en elkaar allemaal eens een glimlach gunnen! Dus lieten we het bananen regenen, overal in Nederland. Met de boodschap: Share a smile #bananafy! Resultaat: Joy went viral! Op social media en in de pers. We spread some joy into the world!

Case
File Food Festival

Ken je dat gevoel? Dat je op de snelweg rijdt om 19 uur ’s avonds in de file en er niets gezonds of vers meer te krijgen is langs de weg behalve fastfood of verpakte snacks? Wij dachten: “dat kan ook anders” laten we een ludieke FUN-marketing campagne bedenken waarmee we de aandacht hebben van heel reizend Nederland, de tankstation houders én de media! Om op deze manier te laten zien dat er wel degelijk ook behoefte is aan FOOD identity onderweg, waarmee de consument zich kan identificeren. RESULTAAT: Het File Food Festival! Blije ‘festivalbezoekers’, enorm veel media-aandacht, live streaming en sharing op social media en de eerste afspraken met tankstation houders voor een jaarlijks terugkerend traffic-event!