Search
TOP
Merkactivatie | SUPERMINDS
13538
page-template,page-template-full-width,page-template-full-width-php,page,page-id-13538,eltd-core-1.1.1,awake-ver-1.1,eltd-smooth-scroll,eltd-smooth-page-transitions,eltd-mimic-ajax,eltd-grid-1200,eltd-blog-installed,eltd-default-style,eltd-fade-push-text-top,eltd-header-standard,eltd-sticky-header-on-scroll-down-up,eltd-default-mobile-header,eltd-sticky-up-mobile-header,eltd-menu-item-first-level-bg-color,eltd-dropdown-slide-from-left,eltd-light-header,eltd-fullscreen-search eltd-search-fade,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.7,vc_responsive
 

Merkactivatie

Goede merken moeten opgemerkt worden.

Rumour around the brand!

Wil je opvallen dan moet je verder gaan dan alleen zichtbaar zijn. De gedachte achter jouw merk of product en dat op een dusdanige manier door vertaald, dat je merkfans creëert in plaats van consumenten. Zij vertellen jou wat ze van je merk vinden in plaats van andersom. Merkactivatie is interactief en bovenal een beleving. Dáár ligt de kracht van een goed idee. Er zijn verschillende manieren om merkactivatie op een goede manier in te zetten, en wij doen de hele dag met veel enthousiasme niets anders dan dat! Van creatie tot executie creëren wij de meest spraakmakende merkactivaties met als doel het realiseren van een nadrukkelijke breinpositie bij jouw gewenste doelgroep.

Case
Kroon Bier

In opdracht van Today is Canday produceerden we een ludieke merkactivatie campagne tijdens de Horecava in Amsterdam voor Kroon Bier. Zij wilden met hun merk niet alleen gezien worden, maar ook een ervaring meegeven die aanzette tot directe actie. Resultaat: een shuttle service voor bezoekers van de Horecava waarbij tijdens de warme en gezellige rit direct uitleg en actie werd geboden met de boodschap: ‘Instappen is bier tappen’.

Case
Braaaf

For the love of dogs

Bij opdrachtgever Braaaf! uit Den Bosch staat de hond absoluut op nummer 1. Zeker tijdens de donkere maanden waarbij niet elke hond lekker warm voor de open haard ligt. We bedachten daarom in opdracht van Braaaf! een campagne om de honden in de dierenasiels eens extra in het zonnetje te zetten. Resultaat: de campagne ging viral en spontane donaties in de vorm van hondenpakketten stroomden bij diverse asiels binnen, maar ook aandacht voor de dieren én voor initatior van de actie, Braaaf!