Search
TOP
Positionering | SUPERMINDS
13530
page-template,page-template-full-width,page-template-full-width-php,page,page-id-13530,eltd-core-1.1.1,awake-ver-1.1,eltd-smooth-scroll,eltd-smooth-page-transitions,eltd-mimic-ajax,eltd-grid-1200,eltd-blog-installed,eltd-default-style,eltd-fade-push-text-top,eltd-header-standard,eltd-sticky-header-on-scroll-down-up,eltd-default-mobile-header,eltd-sticky-up-mobile-header,eltd-menu-item-first-level-bg-color,eltd-dropdown-slide-from-left,eltd-light-header,eltd-fullscreen-search eltd-search-fade,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.7,vc_responsive
 

Positionering

Wees niet als de rest, daar zijn er al genoeg van.

Wie je bent en wat je doet

Bij positionering gaat het om de identiteitsaspecten van je merk. Deze identiteit moet relevant zijn voor de klant en je merk onderscheiden van de concurrent. Oftewel; hoe wil je dat je potentiele klant je ziet. Een sterk merk-DNA is de eerste stap naar ondernemingsgroei. Immers, hoe sterker het DNA, des te beter zijn de vooruitzichten voor gezonde groei. Het gezegde ‘wat je zaait zul je oogsten’ geldt ook voor een merk. Een zwak merk-DNA zal leiden tot een onderneming die makkelijk inwisselbaar is.

Case
Dorstlessers

Voor opdrachtgever Dorstlessers uit Heesch ontwikkelden we een compleet branding- en positioneringsplan waarbij dit nieuwe bedrijf bij de juiste doelgroep onder de aandacht werd gebracht. Vraag was hoe dit bedrijf op de markt te brengen. Volgens ons begint dat met een gedegen bedrijfs-DNA. Na een strategische sessie ontwikkelden wij de bouwstenen die samen de fundering vormden van Dorstlessers als hét horeca-adviesburo met toonaangevende pijlers.