Search
TOP
Social Media | SUPERMINDS
13515
page-template,page-template-full-width,page-template-full-width-php,page,page-id-13515,eltd-core-1.1.1,awake-ver-1.1,eltd-smooth-scroll,eltd-smooth-page-transitions,eltd-mimic-ajax,eltd-grid-1200,eltd-blog-installed,eltd-default-style,eltd-fade-push-text-top,eltd-header-standard,eltd-sticky-header-on-scroll-down-up,eltd-default-mobile-header,eltd-sticky-up-mobile-header,eltd-menu-item-first-level-bg-color,eltd-dropdown-slide-from-left,eltd-light-header,eltd-fullscreen-search eltd-search-fade,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.7,vc_responsive
 

Social Media

Let's get social!

Bereik je fans waar ze het meest actief zijn en verhoog jouw online rendement.

Oog voor jouw fans en volgers

De vraag is niet óf je als bedrijf aanwezig moet zijn op social media, de vraag is hoe goed je dat doet. Voor social media geldt: BYE BYE 5 marketing P’s! HALLO 5 social media C’s. Creëer, Cultuur, Connect, Contact en Come back oftewel ben en blijf zichtbaar en in actief contact met je volgers. Geen idee hoe, of geen tijd voor? Wij regelen dat op een snelle, slimme en vooral simpele manier voor je. Wij genereren volgers, creëren content, posten berichten, reageren op reacties, verhogen je online rendement, monitoren je bereik en analyseren het online effect op jouw social media accounts.

Social Media Training

Wanneer we niet het gehele social media traject ontzorgen voor een bedrijf of merk, geven we ook regelmatig trainingen hierover aan ondernemers en managers die zelf meer van social media marketing willen weten. We leren hen welke kanalen waarvoor gebruikt worden. Hoe deze effectief in te richten met de juiste content voor specifieke doelgroepen. En hoe hier vervolgens online rendement uit te halen waardoor social media wel degelijk een relevante salestool wordt binnen hun marketingmix. Voor meer informatie over de basiscursus neem je een kijkje op www.superminds.nl/socialmediatraining en voor meer informatie over de advanced training neem je een kijkje op www.superminds.nl/advancedsocialmediatraining.

Case
Footnotes

Voor schoenenproducent Footnotes uit Waalwijk ontwikkelden we een social media strategie waarbij de online zichtbaarheid en het imago van het merk dusdanig aansloten bij de gewenste doelgroep waardoor er offline meer vraag in de schoenenwinkels ontstond en zij de salescijfers zagen stijgen. Daarnaast ontwikkelden we een social sellingtool voor de vertegenwoordigers van Footnotes waardoor ze ‘slimmer’ collecties konden verkopen met inzet van Social Media campagnes gemicrotarget per winkel.

Case
Sennheiser

Opdrachtgevers Headsets.nl en Sennheiser Nederland wilden een online-activatiecampagne waarbij nieuwe leads zouden worden gegenereerd. Wij maakten hierbij gebruik van de gamification methode waarbij je je aan moest melden via Facebook om een spel te spelen en kans te maken op een mooie prijs. Wanneer je het spel nogmaals wilde spelen om meer kans te maken, moest je de actie delen. Resultaat: ruim 150.000 mensen speelden de game, met duizenden bruikbare nieuwe e-mailadressen als resultaat. De campagne wordt inmiddels wereldwijd uitgezet in alle landen waar Sennheiser te koop is.