Search
TOP
Guerilla Marketing | SUPERMINDS
13536
page-template,page-template-full-width,page-template-full-width-php,page,page-id-13536,eltd-core-1.1.1,awake-ver-1.1,eltd-smooth-scroll,eltd-smooth-page-transitions,eltd-mimic-ajax,eltd-grid-1200,eltd-blog-installed,eltd-default-style,eltd-fade-push-text-top,eltd-header-standard,eltd-sticky-header-on-scroll-down-up,eltd-default-mobile-header,eltd-sticky-up-mobile-header,eltd-menu-item-first-level-bg-color,eltd-dropdown-slide-from-left,eltd-light-header,eltd-fullscreen-search eltd-search-fade,wpb-js-composer js-comp-ver-5.5.2,vc_responsive
 

Guerilla Marketing

Mond-tot-mond, wordt mond-tot-media door inzet van een fun-actie!

Stand out from the crowd

Wij van SUPERMINDS houden van Guerilla Marketing. Oftewel, het omzetten van mond-tot-mond awareness tot mond-tot-media awareness. Want zeg nou zelf: hoe groter en opvallender, hoe beter. Toch? 

Resultaat

Allereerst, groot resultaat hoeft echt niet duur te zijn. Ook met een beperkt marketingbudget kun je grensoverschrijdende bekendheid genereren met je merk of product? Je kent deze manier van marketing misschien wel onder de naam: Guerrilla Marketing. Maar SUPERMINDS zou SUPERMINDS niet zijn, als wij hier geen eigen doorvertaling aan zouden geven: FUN Marketing. Kortom, de ‘out of the box’ ideeën waaruit een uniek concept bestaan zijn namelijk vooral FUN! 

 

FUN Marketing

Met FUN Marketing bedenken wij van SUPERMINDS speciale, ludieke en creatieve stunts waarbij veel rumour around the brand wordt gecreëerd. Door de media haar werk te laten doen, kunnen er op deze manier grote resultaten behaald worden. Dat wil zeggen: snelle concepten waarbij zowel on- als offline in een korte tijd veel aandacht wordt gegenereerd. Het doel hiervan is natuurlijk dat zoveel mogelijk mensen de FUN Marketing te zien krijgen en dat de actie viral gaat. Daarom kan FUN Marketing gebruikt worden voor verschillende doeleinden: merklancering, re-branding, verhuizing of bijvoorbeeld een productintroductie. 

 

Lage kosten en een SUPER goed resultaat. Klinkt ideaal, toch? Het is alleen minder simpel dan het lijkt. Het goede resultaat komt voort uit een creatieve actie die veel opzien baart. Het is niet eenvoudig om een ludieke campagne te bedenken en uit te werken. SUPERMINDS is jouw redder in nood. Wij zijn gespecialiseerd in het bedenken en uitwerken van doeltreffende concepten.  

 

Mond-tot-mond, wordt dus mond-tot-media met een enorm bereik door inzet van FUN.  

Dus: ‘’Stand Out From The Crowd’’ met FUN Marketing!  

Case
Bananafy

Positiviteit

De eindeloze stroom aan berichten met negatief nieuws die dagelijks op social media voorbij komt drukt je met de neus op de feiten. Daarnaast maakt het ons leven er niet altijd leuker op. Wij dachten: daar gaan we wat aan doen! Laten we een positieve boodschap de wereld in sturen en elkaar allemaal eens een glimlach gunnen! Dus lieten we het bananen regenen, overal in Nederland. Met de boodschap: Share a smile #bananafy! Resultaat: Joy went viralOp social media en in de pers. 
 
We spread some joy into the world! 

Case
File Food Festival

Ken je dat gevoel? Je zit om 19 uur ’s avonds op de snelweg, bovendien nog eens in de file, en er is niets gezonds of vers meer te krijgen langs de weg. Oftewel, de enige optie is Fastfood of een verpakte snack die eigenlijk niet aan je eetbehoefte voldoet.  

De SUPERMINDS Twist

Vervolgens kregen wij het idee: “dat kan ook anders”. Laten we een ludieke FUN Marketingcampagne bedenken waarmee we de aandacht hebben van heel reizend Nederland, de tankstation houders én de media! Om op deze manier te laten zien dat er wel degelijk ook behoefte is aan FOOD identity onderweg, waarmee de consument zich kan identificeren.  

Als resultaat was het File Food Festival geboren! Blije ‘festivalbezoekers’, enorm veel media-aandacht, live streaming en sharing op social media en de eerste afspraken met tankstation houders voor een jaarlijks terugkerend traffic-event!