fbpx
TOP
 

Merkactivatie

Goede merken moeten opgemerkt worden.

Rumour around the brand!

Merkactivatie

Merkactivatie van SUPERMINDS zorgt dat je opvalt én zichtbaar bent met jouw merk op de juiste plekken. De gedachte achter jouw merk of product en dat op een dusdanige manier door vertaald, dat je merkfans creëert in plaats van consumenten. Zij vertellen jou wat ze van je merk vinden in plaats van andersom. Merkactivatie is interactief en bovenal een beleving. Dáár ligt de kracht van een goed idee. Er zijn verschillende manieren om merkactivatie op een goede manier in te zetten, en wij doen de hele dag met veel enthousiasme niets anders dan dat! Van creatie tot executie creëren wij de meest spraakmakende merkactivaties, evenementen, en marketing acties met als doel het realiseren van een nadrukkelijke breinpositie bij jouw gewenste doelgroep.

Case
The Kraken Rum

Screamfest Amsterdam 2018

Op 29 oktober hadden wij de eer om de eerste editie van het Europese merkactivatie-event Screamfest in Nederland te begeleiden in Theater Amsterdam. Daarnaast mochten we ook een adviserende rol betreffende social media content creatie en online adverteren vervullen. We zijn er trots op dat we dit prachtige event, in opdracht van The Kraken Rum en Walraven Sax, aan ons portfolio mogen toevoegen!

Case
Kroon Bier

Activatie voor klanten

In opdracht van Today is Canday produceerden we een ludieke merkactivatie campagne tijdens de Horecava in Amsterdam voor Kroon Bier. Zij wilden met hun merk niet alleen gezien worden, maar ook een ervaring meegeven die aanzette tot directe actie. Resultaat: een shuttle service voor bezoekers van de Horecava waarbij tijdens de warme en gezellige rit direct uitleg en actie werd geboden met de boodschap: ‘Instappen is bier tappen’. Naast een goede samenwerking tussen diverse partijen zorge dit uiteraard voor de nodige extra aandacht voor het merk Kroon Bier.

Case
Braaaf

For the love of dogs

Bij opdrachtgever Braaaf! uit Den Bosch staat de hond absoluut op nummer 1. Zeker tijdens de donkere maanden waarbij niet elke hond lekker warm voor de open haard ligt. We bedachten daarom in opdracht van Braaaf! een campagne om de honden in de dierenasiels eens extra in het zonnetje te zetten. Resultaat: een hartverwarmende campagne die viral ging met spontane donaties in de vorm van hondenpakketten die binnenstroomden bij diverse asiels. Hiernaast natuurlijk ook heel veel extra aandacht voor de dieren én voor initatior van de actie, Braaaf! Kortom, een geslaagde actie!