fbpx
Search
TOP
SUPER-blog incoming! | SUPERMINDS | Neem direct contact op!
13508
blog,eltd-core-1.1.1,awake-ver-1.1,eltd-smooth-scroll,eltd-smooth-page-transitions,eltd-mimic-ajax,eltd-grid-1200,eltd-blog-installed,eltd-default-style,eltd-fade-push-text-top,eltd-header-standard,eltd-sticky-header-on-scroll-down-up,eltd-default-mobile-header,eltd-sticky-up-mobile-header,eltd-menu-item-first-level-bg-color,eltd-dropdown-slide-from-left,eltd-light-header,eltd-fullscreen-search eltd-search-fade,wpb-js-composer js-comp-ver-5.5.2,vc_responsive
 

SUPER-blog

Een kijkje in de keuken van...
7 Tools om je website door te meten met Google Analytics

7 Tools om je website door te meten met Google Analytics

Als ondernemer heb je vaak flink moeten investeren in een goede responsive website die bijdraagt aan de groei van je onderneming en goed presteert. Vaak vragen ondernemers dan ook aan ons om onder meer de website eens door te meten. Zodat jij, maar ook wij, op de hoogte zijn van de prestaties en daarbij passende oplossingen kunnen bieden. De meest bekende en gratis tool hiervoor is Google Analytics. Deze tool bevat ontzettend veel rapportage-mogelijkheden. Eigenlijk zoveel dat het soms...

View More

De absolute basisprincipes van online marketing

Vaak ontbreekt het MKB-ondernemers aan een heldere online marketingstrategie. Ooit is de strategie wel gedocumenteerd, maar is het vervolgens daarbij gebleven. Door drukte, deadlines en inefficiënt werken wordt de uitvoering van deze strategie vaak belemmerd en niet volledig uitgevoerd. De resultaten vallen dan ook tegen en de ondernemer is ontevreden. Hoe maak je nou de juiste keuzes betreffende je online marketingstrategie en hoe committeer je je hier aan? In deze blog: de absolute basisprincipes van online marketing. De basisprincipes Als online...

View More

Het creëren van effectieve long en short-form content

De ene opdrachtgever is de andere niet. Dus de ene soort content werkt voor de ander simpelweg niet. Over content wordt veel discussie gevoerd, vooral over de effectiviteit en de kwaliteit. De aanleiding hiervan is dat consumenten klaar zouden zijn met oppervlakkige social posts en meer kwalitatieve long-form content willen. Helaas zijn de meeste merken geen Netflix -die hier zijn succes hoofdzakelijk uit haalt- en dus zullen de meeste merken op hun eigen manier de consument moeten entertainen. Wat...

View More

Dé 7 redenen om MVO en generatie-marketing toe te passen!

We communiceren nog steeds te weinig over Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen. Maar waarom? Uit onderzoek blijkt dat met name Nederlandse bedrijven hier huiverig voor zijn. Dit is niet het enige waar veel Nederlandse bedrijven huiverig voor zijn. Want ook wordt er te weinig aan generatie-marketing gedaan. Ouderen worden namelijk steeds jonger en je kunt hier als bedrijf zeer zeker een unieke waardepropositie voor een product of service mee claimen! Dus, MVO en generatie-marketing, zeven redenen waarom jij hier wat mee...

View More

De 10 top trends grafische vormgeving in 2019

In deze blog lees je alles over de trends op het gebied van Grafische Vormgeving en waarmee je de wow-factor creëert voor je corporate identity die aansluit bij je doelgroep anno 2019. We hebben ze even voor je op een rijtje gezet: 1. Creatieve lay-outs gaan terrein winnen In 2019 ga je websites tegenkomen waar niet alles op de plek zal staan waar je deze zal verwachten. Asymmetrie zal meer de boventoon gaan voeren in website ontwerpen en de oude patronen...

View More

De 8 trends voor 2019 om je bedrijf een boost te geven op Instagram

De eerste week van 2019 is alweer om en voordat je het weet staat de lente alweer voor de deur. Dat geeft de kriebels, zo ook online, want Instagram heeft vliegende sprongen gemaakt in 2018 die we heel graag met jullie willen delen. Business wise zou het ook verstandig zijn om op dit platform een enorm bereik te gaan genereren. Zo zou je gebruik kunnen gaan maken van de shop functie. Je weet wel, dat je producten kunt taggen...

View More

Perspectief voor 2019; aan de slag met trends! Deel 3

Vandaag alweer het derde en tevens laatste deel van het trendperspectief voor 2019: ‘Fantasieën komen tot leven’. Heerlijk toepasselijk zo naar de laatste paar dagen van het jaar toe. Want niet alleen fantasieën komen tot leven; ook dromen. Hopelijk kun je met trots, geluk en een goede gezondheid terug kijken op 2018. Voor 2019 kunnen we verklappen dat fantasievolle werelden als nooit tevoren door gaan dringen in de echte wereld. Terwijl consumenten deze fantasy in real life gaan opzoeken,...

View More

Perspectief voor 2019; aan de slag met trends! Deel 2

Vorige week hebben we twee van de vijf trends om op in te spelen in 2019 voor je uitgelicht. Vandaag lichten we er weer twee voor je uit aan de hand van de trends van trendwatching.com. De trends Open Source Oplossingen en Bovenmenselijke Middelen zijn de techtrends voor 2019. Het zijn er niet voor niets twee. Onze toekomst is namelijk meer technisch dan we misschien denken, verwachten of willen. Toch zal je er als bedrijf of organisatie in 2019 niet...

View More

Perspectief voor 2019; aan de slag met trends! Deel 1

Op 28 november bracht Trendwatching.com dé 5 trends om op in te spelen in 2019 uit. Deze Macro trends gaan over het verschuiven van waarden en behoeften van consumenten wereldwijd. De vijf meest krachtige consumenten trends met de vijf kansen zetten we de komende weken vanuit SUPERMINDS voor je op een rijtje. Met vandaag in the spotlight: Wetgevende Merken en Lab Ratten! Ben jij klaar voor 2019 of ben je nog bezig met plannen maken? Vandaag helpen we je...

View More

2019 wordt het jaar van gepersonaliseerde content

Als alle ophef rond gepersonaliseerde content één ding bewijst, dan is het wel dat het werkt! Door personalisatie bekijken mensen meer content, klikken consumenten vaker en kopen ze meer producten. Gepersonaliseerde content is hiermee essentieel voor 2019. Want bijna elk product dat je kunt verzinnen, is al veranderd in een dienst of gaat binnen afzienbare tijd veranderen. Consumenten hebben geen behoefte meer aan bezit, ze willen vooral profiteren van functionaliteit. Geen wasmachine meer kopen, maar huren. Geen auto meer...

View More

BLACK FRIDAY: YAY OR NAY?

Afgelopen vrijdag kan het je vast niet ontgaan zijn dat het Black Friday was. De ‘commerciële feestdag’ die steeds meer aandacht krijgt waarbij ook veel consumenten voor de gek worden gehouden. We kunnen concluderen dat we zijn doodgegooid met die Black Friday-acties. Zo zouden we de goedkoopste deals kunnen vinden waarbij het advies van de consumentenclubs vooral luidde om je niet teveel te laten meeslepen in deze koopgekte. Steeds meer ‘feestdagen’ Tot een jaar of drie geleden kenden we het fenomeen...

View More

Ondernemen is veranderen met de Google Sprint methode

Een veelvoorkomend probleem onder gevestigde bedrijven is dat ze graag willen veranderen maar niet weten hoe. Een methode die ‘gewoon’ gratis op het internet te downloaden is, is de Google Sprint methode. Met deze methode is het mogelijk om binnen vijf dagen te innoveren om vervolgens concrete producten of diensten voor de eindgebruiker te ontwikkelen. Getest en wel met daadwerkelijk de gebruiker zelf is dit vijf-stappenproces, ontworpen door Google Ventures, probleemoplossend met zo min mogelijk middelen. Sounds great right?...

View More