DE NOTENMAN - Superminds

DE NOTENMAN

Bijzondere tijden, bieden ook weer nieuwe kansen. En dat zag Fedor Derks, ook wel bekend als dé Notenman al heel snel in. Want als rasechte marktkoopman met een succesvolle marktkraam in vers gebrande noten en gedroogde zuidvruchten in binnen- en buitenland, wachtten Fedor de consequenties van de eerste Covid-19 golf niet af, maar stapte proactief naar SUPERMINDS met de concrete vraag: maak van mijn offline marktkraam een online webshop en zorg dat ik zichtbaar en vindbaar ben in met name Nederland en België.

We ontwikkelden eerst een passende brand identity die we vervolgens door vertaalden naar een easy to use webshop. We realiseerden een social media marketingplan en gingen aan de slag met search engine optimization. Door middel van onlineadvertenties zoals Google ads zorgden we voor een directe en relevante link naar de webshop. Op social media vulden we de feed met prikkelende content en koppelden dit aan social shopping. Resultaat: klanten die niet langer op de markt hun producten konden kopen, vonden de weg weer naar de Notenman en bestellen nu 24/7 online. Daarnaast trok de Notenman een bredere doelgroep aan uit andere steden waar hij voorheen helemaal niet bekend was. De Notenman verkoopt zijn producten inmiddels succesvol online in binnen- en buitenland.

Welcome SUPER-member!

Bevestig je inschrijving via de link in je mail!

Check ook even je spambox.

BECOME A SUPER-MEMBER!

Ontvang onze Members-Only Monthly Mail, dé must have marketing newsletter met tips, tricks, trends en topartikelen die je niet wilt missen.